Lojalitási program

A MUZIX Group Kft. által 2021-második negyedévében elindult új webáruházának népszerűsítése és visszatérő vásárlásokat célzó lojalitás programunk keretében a vásárlói fiókot követő regisztrációval visszatérő vásárlásokra anyagilag is motiválni szándékozzuk ügyfeleinket.

A program leírása:

Fő motivációs elem: Minden „lezárt” on-line vásárlás értékéből „visszatérítést” biztosítunk, mely a regisztrált fiókhoz tartozó virtuális vásárlói számlán kerül nyilvántartásra. A visszatérítés mértéke ezen hirdetmény szerinti kerül kihirdetésre, azzal a megjegyzéssel, hogy fenntartjuk a jogot a visszatérítés mértékének tetszőleges, - előzetes bejelentés nélküli - az üzleti érdekinknek megfelelő megváltoztatására, a hirdetmény tartalmának és a visszatértés mértékének írásos, a https://www.muzix.hu domainen megtalálható webáruház láblécében való megjelentetésével.


Az aktuális, 2021 március 1-től érvényes visszatérítési mértékek:

  • Listaárú (nem kedvezményes) termékek: 10%, azaz a bruttó fogyasztói ár tíz százaléka értékű visszatérítés a regisztrált vásárlói fiókkal rendelkező ügyfeleink vásárlói számlájára.
  • NEM listaárú (kedvezményes) termékek: 5%, azaz a bruttó fogyasztói ár öt százaléka értékű visszatérítés a regisztrált vásárlói fiókkal rendelkező ügyfeleink vásárlói számlájára.
  • A visszatérítés MINDEN esetben a lezárt vásárláskor kerül jóváírásra.

Lezárt vásárlás definiálása: A webáruházban történt megrendelést követően a választott kiszállítási/átvételi/ fizetési módot követően az átvett, kifizetett termékek esetében a rendszerünk lezárja a folyamatot, melyről a regisztráció során megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben tájékoztatjuk ügyfeleinket a vásárlás folyamatának lezárásáról. Ezzel egyidejűleg a vásárláshoz kötődő visszatérítés pontértéke (1pont = 1 Ft) automatikusan megjelenik a regisztrált fiókon belül jól látható módon. A visszatérítés csak ezt követően használható további vásárlások árcsökkentő egyenlegeként.

A visszatérítés mindenkori felhasználhatósága: Alapértelmezetten a jóváírás az ügyfélszámlán kerül jóváírásra és halmozódik. Nem kerül automatikusan levonásra a következő vásárlás(ok) alkalmával, csak akkor, ha a vásárlási folyamat során ezt ügyfelünk a fizetés folyamatában fel kívánja használni.

Az első alkalommal történő vásárlásból fakadó visszatérítés összege először a következő on-line vásárlás során használható fel először. Minden további vásárlás során jóváírásra kerülő kedvezmény a lezárt vásárlást követő alkalmak során használható fel, az alábbiak szerint:

A lezárt vásárlás(ok)ból fakadó jóváírás egyenlege általános érvénnyel az új vásárlás bruttó értékének maximum 25% -ig terjedő értékben használható fel listaárú termékek esetében. NEM listaárú (kedvezményes) termékek esetében azonban általánosan nem, csak kampányszerűen használható fel, melynek mértéke az adott kampányban kerül meghirdetésre és az általános 25%-tól akár jelentős mértékben eltérő értéket is felvehet. (például 100%)

A felhalmozott pontok (jóváírások) egyenlege (visszatérítés) kizárólag a bruttó 2000.-Ft feletti termékek esetében használható fel!

A felhalmozott pontok felhasználhatósági időkorlátja, a jóváírástól számított 365 nap. Az egyenlegek felhasználhatósága, levásárolhatósága érdekében rendszeres kampányokat indítunk, melyekről a webáruházunkból és a hírlevelekre regisztrált vásárlóink a hírlevelekből értesülhetnek.

A kialakított rendszer célja, hogy a kedvezmények visszaforgatásával és az egyenlegek célzott felhasználásával tudatos vásárlói magatartást és visszatérő, lojális vásárlói kapcsolatot építhessünk ki ügyfeleinkkel hosszú távra.

Amennyiben visszajelzést kívánna megosztani velünk a programmal kapcsolatban, azt szívesen vesszük, az info@muzixgroup.com e-mail címen!


Baráti üdvözlettel:

MUZIX AUDIO csapata