Lojalitási program

MUZIX AUDIO- Lojalitás program. Legyen visszatérő vásárlónk, érdekeltté tesszük benne!

A MUZIX Group Kft. által 2021 februárjában elindult új webáruházának népszerűsítése és visszatérő vásárlásokat célzó lojalitás programjának keretében a vásárlói fiókot követő regisztrációval visszatérő vásárlásokra anyagilag is motiválni szándékozzuk megbecsült ügyfeleinket.

A program fő elemei:

Minden „lezárt” on-line vásárlás értékéből „visszatérítést” biztosítunk, mely az ügyfél által regisztrált fiókhoz tartozó virtuális vásárlói számlán kerül nyilvántartásra. A visszatérítés mértéke és kondíciói ezen hirdetményen keresztül kerülnek kihirdetésre azzal a megjegyzéssel, hogy fenntartjuk a jogot a visszatérítés mértékének és kondícióinak tetszőleges, az üzleti érdekeinknek megfelelő megváltoztatására, a hirdetmény tartalmának és a visszatértés mértékének írásos, a https://www.muzix.hu domainen megtalálható webáruház láblécében való megjelentetésével és/vagy a fiókot regisztrált és hírlevélre feliratkozó ügyfeleink számára küldött hírlevélen keresztül.

A lojalitás program kondíciói 2021 október 25-től az alábbiak szerint alakulnak:

  • Listaárú (nem kedvezményes) termékek: 7%, azaz a bruttó fogyasztói ár hét százaléka értékű visszatérítés a regisztrált vásárlói fiókkal rendelkező ügyfeleink vásárlói számlájára.
  • NEM listaárú (kedvezményes) termékek: 3%, azaz a bruttó fogyasztói ár három százaléka értékű visszatérítés a regisztrált vásárlói fiókkal rendelkező ügyfeleink vásárlói számlájára.
  • A visszatérítés MINDEN esetben a lezárt vásárláskor kerül jóváírásra.
  • Visszatérítésre fiók regisztráció nélkül nincs mód, és az közvetlen kedvezményre sem váltható át.
  • Egyenlegének "biztonságban" tartása érdekében belépési kódját ne adja ki másnak. Az egyenlegek "nem várt" változásával kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban fogadni.
  • A lojalitás programban való részvétel a szabályok tudomásulvételét jelenti.

Lezárt vásárlás definiálása: A webáruházban történt megrendelést követően a választott kiszállítási/átvételi/ fizetési módot követően az átvett, kifizetett termékek esetében a rendszerünk lezárja a folyamatot, melyről a regisztráció során megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben tájékoztatjuk ügyfeleinket a vásárlás folyamatának lezárásáról. Ezzel egyidejűleg a vásárláshoz kötődő visszatérítés pontértéke (1pont = 1 Ft) automatikusan megjelenik a regisztrált fiókon belül jól látható módon. A visszatérítés csak ezt követően használható további vásárlások árcsökkentő egyenlegeként.

A visszatérítés mindenkori felhasználhatósága: Alapértelmezetten a jóváírás az ügyfélszámlán kerül jóváírásra és halmozódik. Nem kerül automatikusan levonásra a következő vásárlás(ok) alkalmával, csak akkor, ha a vásárlási folyamat során ezt a regisztrált fiók tulajdonosa fel kívánja használni. A fizetési folyamat során ez eldönthető. 

Az első alkalommal történő vásárlásból fakadó visszatérítés összege először a következő on-line vásárlás során használható fel először. Minden további vásárlás során jóváírásra kerülő kedvezmény a lezárt vásárlást követő alkalmak során használható fel, az alábbiak szerint:

A lezárt vásárlás(ok)ból fakadó jóváírás egyenlege általános érvénnyel az új vásárlás bruttó értékének maximum 20% -ig terjedő értékben használható fel listaárú termékek esetében. A szállítási költség a kedvezményalapba beszámolódik.

FONTOS! Nem listaárú (kedvezményes) termékek esetében azonban általánosan nem, csak kampányszerűen használható fel, melynek mértéke az adott kampányban kerül meghirdetésre és az általános 20%-tól akár jelentős mértékben eltérő értéket is felvehet. (például 100%) Elállás esetén a visszaküldött termék megvásárlásakor felhasznált lojalitási pont egyenleg elvész, illetve az elállással érintett termékre jóváírt pontok is nullázódnak. A kampányokról és általuk érintett termékekről hírlevélben adunk tájékoztatást. 

A felhalmozott pontok (jóváírások) egyenlege (visszatérítés) kizárólag a bruttó 2000.-Ft feletti termékek esetében használható fel!

A felhalmozott pontok felhasználhatósági időkorlátja, a jóváírástól számított 365 nap. A 365 napon belül fel nem használt egyenleg elvész, melyért kártérítési igény nem benyújtható! Az egyenlegek felhasználhatósága, levásárolhatósága érdekében rendszeres kampányokat indítunk, melyekről regisztrált vásárlóink a hírlevelekből értesülhetnek.  

A kialakított rendszer célja, hogy a kedvezmények visszaforgatásával és az egyenlegek célzott felhasználásával tudatos vásárlói magatartást és visszatérő, lojális vásárlói kapcsolatot építhessünk ki ügyfeleinkkel hosszú távra. Mindig maradjon itt pénze, amiért megéri visszajönni...

Amennyiben visszajelzést kívánna megosztani velünk a programmal kapcsolatban, azt szívesen vesszük, az info@muzixgroup.com e-mail címen!


Zenebaráti üdvözlettel:

MUZIX AUDIO csapata

A lojalitás program a gyakorlatban 2021 június 18-án indult el, attól a dátumtól kezdve érvényes visszatérítési mértékek, alapszabályok 2021 október 24-ig:

  • Listaárú (nem kedvezményes) termékek: 10%, azaz a bruttó fogyasztói ár tíz százaléka értékű visszatérítés a regisztrált vásárlói fiókkal rendelkező ügyfeleink vásárlói számlájára.
  • NEM listaárú (kedvezményes) termékek: 5%, azaz a bruttó fogyasztói ár öt százaléka értékű visszatérítés a regisztrált vásárlói fiókkal rendelkező ügyfeleink vásárlói számlájára.